Hemma från akuten!!

Hejsan!
Nu har ja å pappa kommit hem från sjukhuset!! Vi va där i typ en timme... Men vi va där för att jag har fått tillbaks infektionen i tån och måste äta pencelin igen :O Asså jag gillar nt min dumma tå... Nu kommer ja kanske inte kunna åka skidor och det är ju inte als kul :( menmen ja kan nt göra ng utan det är bara att vänta och se!
Vad ska ni göra på sportlovet?? Jag ska till sälen!!

Idag har jag, Gabbi, Juni, Majsos, Alex, Rasmus och Aisling bakat hemma hos Aisi!! Vi gjorde två satser för maja fick inget på första och då gjorde vi en till. När maja skulle lyfta den så satt den inte helt fast och den åkte ner på golvet med smeten neråt... Men det gick bra!!

Alex å Aislings hund eddi :-)

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas bara för mig)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0