Trååkigt

Hejsan!!
Ida var ja hemma från skolan för att ja behövde vila så att det nt skulle bli sämre... Nu har ja oxå liite feber :( Jag städade mitt rum oxå men bara halft...

Nu har ja tråååk och bara ligger och lyssnar på musik..
Va har ni gjort ida då??
Juste vet ni att Kronprinsessan fick en dotter ida? Ja har typ hört när de har sagt de på radionyheterna 100 ggr.. haha

Aja va har ni gjort ida då?? Imrn är de sista dan innan sportlovet!!!
Nu har ja sett dubbelliv och de är såå bra!!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Philippa!

ååå jag älskar också Dubbelliv! XOXO Phiippa R

2012-02-24 @ 07:40:59
Postat av: Sophia

Haha visst är en bra!!!

2012-02-24 @ 10:06:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas bara för mig)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0