Sorry för dålig uppdaterning

Hejsan!!
Förlåt för att jag inte har bloggat, jag har lixom inte orkat. Nu har jag blivit sämre igen så jag var hemma idag :(
Vad har ni gjort idag?? Min mobil har gått sänder, andra mobilen på en månad?? Vad är det med mig och mobiler? Aja det gjorde inte så mycket för det var en jätte dålig mobil som söög från första början. Min förra mobil tappade jag bort när vi köpte julklappar samma dag som julavslutningen... Om ni undrar vad felet är så reagerar den inte när man trycker på knapparna... Gud vad jag blir tröt :( Snart tar jag mina egna pengar och går och köper en ny mobil som funkar och håller länge!!!!!





Aaa längtar efter Grekland 2011!! Jag gillar inte det här kalla slasgia vädret vi har här nu :( vill åka ng stans där det är varmt och man kan bada!! Typ Thailand elr ng!!

Kram

Kommentarer
Postat av: - Sara

åh vad fina bilder :D!

2012-01-20 @ 19:10:33
URL: http://sarabackman.blogg.se/
Postat av: Sophia

Tack!! :)

2012-01-20 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas bara för mig)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0